Érdemes megjavítani vagy jobb lenne újat venni?
A Bevizsgálás szolgáltatás segíthet Önnek eldönteni.
Meghibásodott háztartási nagygépe, de már lejárt a jótállási idő? Nem tudja eldönteni, hogy érdemes-e még megjavíttatni? Vásároljon Bevizsgálás szolgáltatást! Egy képzett szakember fogja megvizsgálni készülékét, Ön pedig dönthet a szakvélemény alapján. Ha úgy dönt, inkább új készüléket vásárol, adunk Önnek egy 15%-os kedvezményre jogosító kupont, melyet az Electrolux webáruházban használhat fel.
A részletekről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
A Bevizsgálás szolgáltatást kizárólag az Electrolux Ügyfélszolgálatán telefonon keresztül (+3612521773) tudja megrendelni.
Segítség a garancia lejáratát követően is
A Bevizsgálás szolgálatatás háztartási nagygépek hibáinak kivizsgálására vehető igénybe. A szolgáltatás kizárólag azokra a készülékekre igényelhető, melyek javítása már nem garanciális.
A Bevizsgálás díja 24 990 Ft, amely előre fizetendő, az alábbi fizetési módok egyikén történhet:
- bankkártyás fizetés az Ügyfélszolgálat által e-mailben küldött online fizetési felületen (payment link) keresztül;
- banki átutalás az Ügyfélszolgálat által megadott bankszámlára;
A díj beérkezését követő 14 napon belül munkatársunk felkeresi Önt a bevizsgálás céljából.
Fontos! A vizsgálat teljesítése nem foglalja magába a hiba elhárítását és a készülék javítását.
Háztartási nagygépekkel kapcsolatos hibák bevizsgálása
A szolgáltatás az alábbiakra terjed ki:
- szakképzett munkatárs helyszíni kiszállása;
- a háztartási készülék bejelentett hibájának kivizsgálása, jegyzőkönyv kiállítása a helyszínen;
- ajánlat a javítás díjáról
- 15% kedvezményre jogosító kupon, amelyet az Electrolux webáruházban (electrolux.hu) az Online választék címkével megjelölt háztartási nagygép vásárlásakor érvényesíthet;
A Bevizsgálás szolgáltatás igénybevétele után Fix áras javítási szolgáltatás már nem vehető igénybe a készülékre.