Érdemes megjavítani vagy jobb lenne újat venni?

A Bevizsgálás szolgáltatás segíthet Önnek eldönteni.

Meghibásodott háztartási nagygépe, de már lejárt a jótállási idő? Nem tudja eldönteni, hogy érdemes-e még megjavíttatni? Vásároljon Bevizsgálás szolgáltatást! Egy képzett szakember fogja megvizsgálni készülékét, Ön pedig dönthet a szakvélemény alapján. Ha úgy dönt, inkább új készüléket vásárol, adunk Önnek egy 10%-os kedvezményre jogosító kupont, melyet az Electrolux webáruházban használhat fel.

 

A részletekről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

 

A Bevizsgálás szolgáltatást kizárólag az Electrolux Ügyfélszolgálatán telefonon keresztül (+3612521773) tudja megrendelni.

Segítség a garancia lejáratát követően is

A Bevizsgálás szolgálatatás háztartási nagygépek hibáinak kivizsgálására vehető igénybe. A szolgáltatás kizárólag azokra a készülékekre igényelhető, melyek javítása már nem garanciális.

A Bevizsgálás díja 19 990 Ft, amely előre fizetendő, az alábbi fizetési módok egyikén történhet:

  • bankkártyás fizetés az Ügyfélszolgálat által e-mailben küldött online fizetési felületen (payment link) keresztül;
  • banki átutalás az Ügyfélszolgálat által megadott bankszámlára;

A díj beérkezését követő 14 napon belül munkatársunk felkeresi Önt a bevizsgálás céljából.

Fontos! A vizsgálat teljesítése nem foglalja magába a hiba elhárítását és a készülék javítását.

Hívjon minket!

Háztartási nagygépekkel kapcsolatos hibák bevizsgálása

A szolgáltatás az alábbiakra terjed ki:

  • szakképzett munkatárs helyszíni kiszállása;
  • a háztartási készülék bejelentett hibájának kivizsgálása, jegyzőkönyv kiállítása a helyszínen;
  • ajánlat a javítás díjáról
  • 10% kedvezményre jogosító kupon, amelyet az Electrolux webáruházban (electrolux.hu) az Online választék címkével megjelölt háztartási nagygép vásárlásakor érvényesíthet;

A Bevizsgálás szolgáltatás igénybevétele után Fix áras javítási szolgáltatás már nem vehető igénybe a készülékre.

Hívjon minket!