Woman in green sweater loading washing machine

Jótállás és önként vállalt gyártói garancia

Itt talál bővebb információt a készülékére vonatkozó jótállásról, és a kiterjesztett garancia vásárlás lehetőségeiről.

Electrolux garanciával nyugodt lehet

Az Electrolux kiváló minőségű háztartási gépeket gyárt, melyek sokáig működnek meghibásodás nélkül. A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján, a jótállás időtartama a termék vételárának függvénye: 10.000 - 250.000 Ft vételár esetén 2 év, 250.000 Ft vételár felett pedig 3 év kötelező jótállás jár a tartós fogyasztási cikkekre.  Ez idő alatt díjmentesen javítjuk meg készülékét, amennyiben a hiba garanciális. A jótállási feltételekről részletesen itt olvashat.

Gondoskodjon készülékéről kiterjesztett garanciával

Alap csomag

Ha a jótállási idő letelte után is biztonságban szeretné tudni készülékét válassza a kiterjesztett garancia nyújtotta védelmet. Az alap biztosítási csomag a készülék meghibásodása esetén nyújt védelmet.

A biztosítás díja 3 évre 29.990 Ft

A biztosítási kötvény kiállításától számított 30 napon belül kárigény benyújtására nincs lehetőség. 

 

További információkat itt talál. 

Prémium csomag

Ha a gyári jótállási időt követő nem csak meghibásodásra szeretne kiterjesztett garanciát készülékére, hanem a véletlenül bekövetkező megrongálódásra is, válassza a prémium biztosítási csomagot.

A biztosítás díja 3 évre 39.990 Ft

A biztosítási kötvény kiállításától számított 30 napon belül kárigény benyújtására nincs lehetőség. 

 

 

További információkat itt talál. 

Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.

3 egyszerű lépésben megvásárolhatja a kiválasztott csomagot

Ha kérdése van, vagy szeretne beszélni valakivel a szolgáltatásról, hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 1 252 1773

  • sss
    1
    Adja meg készüléke adatait

       

  • 2
    Adja meg a vásárlás dátumát

       

  • 3
    Válasszon fizetési módot, és fejezze be a rendelést

       

Gyakran ismételt kérdések

Milyen készülékhez vásárolhatok kiterjesztett garanciát?

A Kiterjesztett Garancia csak Magyarország területén értékesített háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).

A kiterjesztett garancia megvásárlása befolyásolja a jótállás időtartamát?

Nem. A kiterjesztett garancia időtartama nem befolyásolja a jótállás időtartamát. Akkor lép érvénybe, amikor lejár a jótállás.

Későbbiekben is lehetősége van kiterjesztett garanciát vásárolni - egészen a készülék 8 éves koráig. 

Milyen meghibásodásokra nem terjed ki az Electrolux kiterjesztett garancia?

A biztosítás nem fedezi az alábbi eseteket:

- olyan károk, melyekért a törvény vagy szerződéses feltételek szerint a gyártó, az eladó vagy a forgalmazó a felelős

- ha elveszítette a készüléket

- a biztosítási időszakot megelőzően történt károk

- természeti katasztrófák által okozott károk, beleértve a villámcsapást, az árvizet, a tüzet és a feszültségváltozásokat, illetve az áram-, a gáz-, a légkondicionáló-, a szellőztetés, a távközlés, a villámvédelem és a riasztóhálózatok működése közben keletkezett károk

- az állatok, pl. a rágcsálók és a rovarok okozta meghibásodások

 

Mennyibe kerül az Electrolux Kiterjesztett Garancia?

Az extra garancia díja csomagonként változik. További információért keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.

Hogyan jelenthetek be hibát az Electrolux kiterjesztett garancia ideje alatt?

Amennyiben készüléke meghibásodik, keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.

Ki vásárolhat Electrolux Kiterjesztett Garanciát?

Bármely magánszemély, aki AEG, Electrolux vagy Zanussi háztartási nagygépet vásárolt, és a vásárlás időpontja óta maximum 8 év telt el. A készülék életkorát a Kiterjesztett Garancia megvásárlásakor igazolni kell blokkal vagy számlával.

Mi történik akkor, ha elromlik a készülékem?

Amennyiben készülékét nem lehet megjavítani, kicseréljük azt egy legalább azonos értékű modellre (a kicserélt készülékre csak a gyári garancia vonatkozik), vagy megtérítjük a termék helyettesítési értékét.

Ha szeretnék eladni/megvenni egy Electrolux Kiterjesztett Garanciával rendelkező készüléket, akkor továbbra is érvényesek a csomag szolgáltatásai?

Az Electrolux Kiterjesztett Garancia szolgáltatásból fakadó jogok és kötelezettségek átruházhatók a készülék új tulajdonosára. E célból vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 1 252 1773-es telefonszámon.

A készülék javítása, cseréje vagy helyettesítési értékének megtérítése befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát?

A készülék javítása nem befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát. A készülék cseréjét vagy helyettesítési értékének megtérítését követően a Kiterjesztett Garancia szolgáltatás megszűnik, az új készülékre a gyári garancia él.

Lemondhatom-e az Electrolux Kiterjesztett Garanciára vonatkozó szolgáltatást?

A szolgáltatást a vásárlásától számított 30 napon belül indoklás és további költségek terhelése nélkül lemondhatja, amennyiben az eszközt ez idő alatt nem cserélték le és nem javították. Ellenkező esetben nincs lehetőség kilépni a szolgáltatásból.