A Kiterjesztett Garancia csak Magyarország területén értékesített háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).
Jótállás és önként vállalt gyártói garancia
Itt talál bővebb információt a készülékére vonatkozó jótállásról, és a kiterjesztett garancia vásárlás lehetőségeiről.
Electrolux garanciával nyugodt lehet
Az Electrolux kiváló minőségű háztartási gépeket gyárt, melyek sokáig működnek meghibásodás nélkül. A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján, a jótállás időtartama a termék vételárának függvénye: 10.000 - 250.000 Ft vételár esetén 2 év, 250.000 Ft vételár felett pedig 3 év kötelező jótállás jár a tartós fogyasztási cikkekre. Ez idő alatt díjmentesen javítjuk meg készülékét, amennyiben a hiba garanciális. A jótállási feltételekről részletesen itt olvashat.
Gondoskodjon készülékéről kiterjesztett garanciával
Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.
3 egyszerű lépésben megvásárolhatja a kiválasztott csomagot
Ha kérdése van, vagy szeretne beszélni valakivel a szolgáltatásról, hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 1 252 1773
-
1Adja meg készüléke adatait
-
2Adja meg a vásárlás dátumát
-
3Válasszon fizetési módot, és fejezze be a rendelést
Gyakran ismételt kérdések
Milyen készülékhez vásárolhatok kiterjesztett garanciát?
A kiterjesztett garancia megvásárlása befolyásolja a jótállás időtartamát?
Nem. A kiterjesztett garancia időtartama nem befolyásolja a jótállás időtartamát. Akkor lép érvénybe, amikor lejár a jótállás.
Későbbiekben is lehetősége van kiterjesztett garanciát vásárolni - egészen a készülék 8 éves koráig.
Milyen meghibásodásokra nem terjed ki az Electrolux kiterjesztett garancia?
A biztosítás nem fedezi az alábbi eseteket:
- olyan károk, melyekért a törvény vagy szerződéses feltételek szerint a gyártó, az eladó vagy a forgalmazó a felelős
- ha elveszítette a készüléket
- a biztosítási időszakot megelőzően történt károk
- természeti katasztrófák által okozott károk, beleértve a villámcsapást, az árvizet, a tüzet és a feszültségváltozásokat, illetve az áram-, a gáz-, a légkondicionáló-, a szellőztetés, a távközlés, a villámvédelem és a riasztóhálózatok működése közben keletkezett károk
- az állatok, pl. a rágcsálók és a rovarok okozta meghibásodások
Mennyibe kerül az Electrolux Kiterjesztett Garancia?
Az extra garancia díja csomagonként változik. További információért keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
Hogyan jelenthetek be hibát az Electrolux kiterjesztett garancia ideje alatt?
Amennyiben készüléke meghibásodik, keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
Ki vásárolhat Electrolux Kiterjesztett Garanciát?
Bármely magánszemély, aki AEG, Electrolux vagy Zanussi háztartási nagygépet vásárolt, és a vásárlás időpontja óta maximum 8 év telt el. A készülék életkorát a Kiterjesztett Garancia megvásárlásakor igazolni kell blokkal vagy számlával.
Mi történik akkor, ha elromlik a készülékem?
Amennyiben készülékét nem lehet megjavítani, kicseréljük azt egy legalább azonos értékű modellre (a kicserélt készülékre csak a gyári garancia vonatkozik), vagy megtérítjük a termék helyettesítési értékét.
Ha szeretnék eladni/megvenni egy Electrolux Kiterjesztett Garanciával rendelkező készüléket, akkor továbbra is érvényesek a csomag szolgáltatásai?
Az Electrolux Kiterjesztett Garancia szolgáltatásból fakadó jogok és kötelezettségek átruházhatók a készülék új tulajdonosára. E célból vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
A készülék javítása, cseréje vagy helyettesítési értékének megtérítése befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát?
A készülék javítása nem befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát. A készülék cseréjét vagy helyettesítési értékének megtérítését követően a Kiterjesztett Garancia szolgáltatás megszűnik, az új készülékre a gyári garancia él.
Lemondhatom-e az Electrolux Kiterjesztett Garanciára vonatkozó szolgáltatást?
A szolgáltatást a vásárlásától számított 30 napon belül indoklás és további költségek terhelése nélkül lemondhatja, amennyiben az eszközt ez idő alatt nem cserélték le és nem javították. Ellenkező esetben nincs lehetőség kilépni a szolgáltatásból.