A Kiterjesztett Garancia csak Magyarország területén értékesített háztartási nagygépekhez vásárolható (pl. tűzhelyek, sütők, páraelszívók, hűtők, mosógépek, mosogatógépek, szárítógépek).

Jótállás és önként vállalt gyártói garancia
Itt talál bővebb információt a készülékére vonatkozó jótállásról, és a kiterjesztett garancia vásárlás lehetőségeiről.

Electrolux garanciával nyugodt lehet
Az Electrolux kiváló minőségű háztartási gépeket gyárt, melyek sokáig működnek meghibásodás nélkül. 2021. január 1-jétől változtak a jótállási kötelezettségekre vonatkozó hazai előírások. A jótállás időtartama a termék vételárának függvénye: 10.000 – 100.000Ft vételár esetén 1 év, 100.001 – 250.000Ft vételár esetén 2 év, 250.000Ft vételár felett pedig 3 év kötelező jótállás jár a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján. Ez idő alatt díjmentesen javítjuk meg készülékét, amennyiben a hiba garanciális. A jótállási feltételekről részletesen itt olvashat.

Garancia gázüzemű készülékekre
A gáz készülékekre 1 év extra garanciát adunk, az alábbi feltételek teljesülése esetén:
- ha a készülék beüzemeléséhez az Electrolux installációs szolgáltatását veszi igénybe
- valamint vásárlását regisztrálja a számla kiállításától számított 90 napon belül az alábbi regisztrációs felületen
Az extra garancia időtartama a vásárlástól számított 1 éves időtartam végéig terjedő időszak, a kötelező jótállás időtartamának lejártát követően.

Garancia a hűtő- és fagyasztókészülékekre
Hiszünk abban, hogy hűtőkészülékeink hosszú időn keresztül megbízhatóan működnek konyhájában anélkül, hogy meghibásodásnak. Ezért legalább 2 év garanciát adunk hűtőgépeinkre.
A készülékekre vonatkozó garanciaidő a számlán szereplő bruttó vételár alapján kerül meghatározásra az alábbiak szerint:
- 100.000 Ft vételár alatt: 1+1 év garancia (a törvényben meghatározott 1 éven felül az Electrolux +1 év extra garanciát ad, így összesen a vásárlástól számított 2 évig garanciális a készülék)
-
100.001 – 250.000 Ft vételár között: 2 év garancia
-
250.000 Ft vételár felett: 3 év garancia
Gondoskodjon készülékéről kiterjesztett garanciával
Figyelem! Az Electrolux Kiterjesztett Garanciát más, az Electrolux által önkéntesen adott, a törvényi előíráson felüli évekkel kiegészített jótálással már rendelkező készülékekre, technikai okok miatt nem lehet megvásárolni.
3 egyszerű lépésben megvásárolhatja a kiválasztott csomagot
Ha kérdése van, vagy szeretne beszélni valakivel a szolgáltatásról, hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 1 252 1773
-
1Válasszon időtartamot
-
2Adja meg készüléke adatait és a vásárlás dátumát
-
3Válasszon fizetési módot, és fejezze be a rendelést
Gyakran ismételt kérdések
Milyen készülékhez vásárolhatok kiterjesztett garanciát?
A kiterjesztett garancia megvásárlása befolyásolja a jótállás időtartamát?
Nem. A kiterjesztett garancia időtartama nem befolyásolja a jótállás időtartamát. Akkor lép érvénybe, amikor lejár a jótállás.
Későbbiekben is lehetősége van kiterjesztett garanciát vásárolni - egészen a készülék 8 éves koráig.
Milyen meghibásodásokra nem terjed ki az Electrolux kiterjesztett garancia?
A biztosítás nem fedezi az alábbi eseteket:
- olyan károk, melyekért a törvény vagy szerződéses feltételek szerint a gyártó, az eladó vagy a forgalmazó a felelős
- ha elveszítette a készüléket
- a biztosítási időszakot megelőzően történt károk
- természeti katasztrófák által okozott károk, beleértve a villámcsapást, az árvizet, a tüzet és a feszültségváltozásokat, illetve az áram-, a gáz-, a légkondicionáló-, a szellőztetés, a távközlés, a villámvédelem és a riasztóhálózatok működése közben keletkezett károk
- az állatok, pl. a rágcsálók és a rovarok okozta meghibásodások
Mennyibe kerül az Electrolux Kiterjesztett Garancia?
Az extra garancia díja a szolgáltatás időtartamától függően változik. További információért keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
Hogyan jelenthetek be hibát az Electrolux kiterjesztett garancia ideje alatt?
Amennyiben készüléke meghibásodik, keresse ügyfélszolgálatunkat hétfőtől – péntekig 08:00 és 17:00 óra között a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
Ki vásárolhat Electrolux Kiterjesztett Garanciát?
Bármely magánszemély, aki AEG, Electrolux vagy Zanussi háztartási nagygépet vásárolt, és a vásárlás időpontja óta maximum 8 év telt el. A készülék életkorát a Kiterjesztett Garancia megvásárlásakor igazolni kell blokkal vagy számlával.
Mi történik akkor, ha elromlik a készülékem?
Amennyiben készülékét nem lehet megjavítani, kicseréljük azt egy legalább azonos értékű modellre (a kicserélt készülékre csak a gyári garancia vonatkozik), vagy megtérítjük a termék helyettesítési értékét.
Ha szeretnék eladni/megvenni egy Electrolux Kiterjesztett Garanciával rendelkező készüléket, akkor továbbra is érvényesek a csomag szolgáltatásai?
Az Electrolux Kiterjesztett Garancia szolgáltatásból fakadó jogok és kötelezettségek átruházhatók a készülék új tulajdonosára. E célból vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a +36 1 252 1773-es telefonszámon.
A készülék javítása, cseréje vagy helyettesítési értékének megtérítése befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát?
A készülék javítása nem befolyásolja az Electrolux Kiterjesztett Garancia időtartamát. A készülék cseréjét vagy helyettesítési értékének megtérítését követően a Kiterjesztett Garancia szolgáltatás megszűnik, az új készülékre a gyári garancia él.
Lemondhatom-e az Electrolux Kiterjesztett Garanciára vonatkozó szolgáltatást?
A szolgáltatást a vásárlásától számított 30 napon belül indoklás és további költségek terhelése nélkül lemondhatja, amennyiben az eszközt ez idő alatt nem cserélték le és nem javították. Ellenkező esetben nincs lehetőség kilépni a szolgáltatásból.