Támogatás: Vásároljon közvetlenül az Electroluxtól
Ajánlott cikkek: Vásároljon közvetlenül az Electroluxtól
- Hogyan érhetem el Önöket, ha segítségre van szükségem?
- Mennyibe kerül a szállítás és a beüzemelés?
- Kérhetek beüzemelést?
- Hol tehetek panaszt?
- ÁFA-s számlát kérek...
- Egyeztethetek előzetesen időpontot a kiszállításra, a beüzemelésre és egyéb szolgáltatásokra?
- Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?
- Mit tegyek, ha nem működik a promóciós regisztráció?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Mit jelent a 20 napos visszavásárlási garancia?
Keresés a cikkek között
Keressen az alábbiak egyikére
Szállítás és visszaküldés
Kiszállításra vár? Az egyeztetéssel, a termék kézbesítésével és visszaküldésével kapcsolatos gyakori kérdésekre itt találja a vála
Ügyfélszolgálat
Kérdése vagy észrevétele van vásárlásával kapcsolatban? Ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére.
Beüzemelés és szolgáltatások
Segítségre van szüksége új készüléke beüzemeléséhez? A szervizeléssel és garanciával kapcsolatos kérdéseit már meg is válaszoltuk.
Rendelés
Nem kapott visszaigazolást megrendeléséről? Vagy tudni szeretné, hol tart a kiszállítás? Itt olvashat arról, mit kell tennie.
Fizetés és számlázás
Itt olvashat a fizetési lehetőségekről és a számla kiállításról, beleértve a biztonságos fizetési megoldásokat.
Újrahasznosítás
Szeretné elszállíttatni régi Electrolux készülékét? Itt olvashat arról, hogy lehet felelősségteljesen selejtezni.
Fenntarthatóság
Szeretne többet tudni arról, hogyan dolgozunk egy fenntarthatóbb életmódért? Itt olvashat erről.