GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK

Ez a GYIK oldal tartalmazza az Electrolux termékeivel kapcsolatban leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat. Kérjük, a készüléke használata során felmerült problémák azonosítására és kijavítására használja hibaelhárítónkat. Fedezze fel webshopunk tartozékkínálatát, és terjessze ki készüléke alkalmazási körét.

Mosógépek

1. Csatlakoztathatom a mosógépemet a melegvízhálózatra?
Nem javasoljuk, hogy melegvízhálózatra csatlakoztassa. Műszaki paramétereik alapján mosógépeink bebocsátó szelepei akár 65 fokos vizet is képesek kezelni, de a mosóprogramok nem használnak állandóan forró vizet. A forró víz folyamatos használata gyenge mosási teljesítményt eredményezhet. Továbbá, elöl- és felültöltős gépeinket kifejezetten a hideg vizes hálózattal történő használatra terveztük.

2. Miért nem találom a mosógépemet a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

3. A mosógépem hibakódot jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.

4. Mit jelentenek a mosógépemen szereplő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt kézikönyvet. Ha nem találja a felhasználói kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.

5. Miért érezhető kellemetlen szag a mosógépemben?
Ezt többféle probléma okozhatja, például döntse el, hogy csatornaszagot vagy égett szagot érez. A lehetséges okokról és a felmerülő problémák elhárításának módját megnézheti a Hibaelhárítóban.

6. A mosógépem nem működik. Kihez fordulhatok, ha a mosógépem javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket

7. Hol találhatom meg a mosógépem felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

Bővebben

Szárítógépek

1. Miért nem találom a szárítógépemet a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

2. A szárítógépem hibaüzenetet jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.

3. Mit jelentenek a szárítógépemen megjelenő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt kézikönyvet. Ha nem találja a kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.

4. A szárítógépem nem működik. Kihez fordulhatok, ha a szárítógépem javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket

5. Hol találhatom meg a szárítógépem felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

 

Bővebben

Sütők

1. Hogyan tisztítsam a sütőmet?
Az alumíniumot hagyományos szappanos vizes oldattal tisztíthatja. A rozsdamentes acélt speciális tisztítószerünkkel tisztíthatja, amelyet megvásárolhat webshopunkban.

2. Miért nem találom a sütőmet a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

3. A sütőm hibaüzenetet jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.

4. Mit jelentenek a sütőmön megjelenő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt felhasználói kézikönyvet. Ha nem találja a kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.

5. A sütőm nem működik. Kihez fordulhatok, ha a sütőm javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket.  

6. Hol találhatom a sütőm felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

 

Bővebben

Főzőlapok

1. Hogyan csatlakoztathatom elektromos, kerámia- vagy indukciós főzőlapomat a hálózatra?
A főzőlap csatlakoztatását a (kétfázisú) 2 x 230 V hálózatra szakképzett villanyszerelőnek kell elvégeznie.

2. Hol van a főzőlapomon a gázcsatlakozó?
A gázcsatlakozócső a tűzhely jobb hátsó részén található.

3. Hogyan tisztíthatom a főzőlapom?
Javasoljuk, hogy használjon kerámia tisztítására ajánlott termékeket, amelyek webshopunkon keresztül megvásárolhatók. Először használja a főzőlapkaparót, majd a kerámiafőzőlap-tisztítót.

4. Miért nem találom a főzőlapomat a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

5. A főzőlapom hibakódot jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.

6. Mit jelentenek a főzőlapomon megjelenő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt kézikönyvet. Ha nem találja a felhasználói kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.

7. A főzőlapom nem működik. Kihez fordulhatok, ha a főzőlapom javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket

8. Hol találhatom meg a főzőlapom kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

 

Bővebben

Hűtők és fagyasztók

1. A hűtőmben/fagyasztómban kellemetlen szag érezhető, mit tehetnék ellene?
Az Electrolux a hűtőkhöz/fagyasztókhoz kifejlesztett speciális szagmegkötőket forgalmaz. Ha tájékozódni szeretne ezekről, tekintse meg webshopunk kínálatát. Itt online meg is vásárolhatja ezeket a termékeket.

2. Miért nem találom a hűtőmet/fagyasztómat a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

3. Hűtőm/fagyasztóm hibaüzenetet jelenít meg. Mit jelent ez?
A felmerülő problémától függően a hibakódok mást és mást jelenthetnek. Használja a Hibaelhárítót a konkrét hibakód és a megoldás módjának megtalálására.

4. Mit jelentenek a hűtőmön/fagyasztómon lévő szimbólumok?
Ha nincs tisztában a készülékén szereplő szimbólumok jelentésével, mindig fellapozhatja a készülékhez mellékelt felhasználói kézikönyvet. Ha nem találja a felhasználói kézikönyvet, innen letöltheti a digitális változatot.

5. A hűtőm/fagyasztóm nem működik. Kihez fordulhatok, ha a hűtőm/fagyasztóm javításra szorul?
Ha Hibaelhárítónk segítségével nem tudta elhárítani a problémát, keresse szervizpartnereinket

6. Hol találhatom a hűtő/fagyasztó felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a készülék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

 

Bővebben

Páraelszívók

1. Hogyan tisztíthatom a páraelszívóm szűrőjét?
A szűrőket mosogatógépben vagy kézzel tisztíthatja – a páraelszívóba való visszahelyezésük előtt alaposan öblítse le, és szárítsa meg őket. Vegye figyelembe, hogy mosogatógépben való tisztítás esetén a szűrők kifehéredhetnek.

2. Miért nem találom a páraelszívómat a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

3. A páraelszívóm nem működik. Kihez fordulhatok, ha a páraelszívóm javításra szorul?
Javasoljuk, hogy keresse szervizpartnereinket

4. Hol találhatom meg a páraelszívóm kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.

 

Bővebben

Porszívók

1. Miért nem találom a porszívómat a weboldalon?
Az oldal kizárólag jelenleg forgalmazott modelljeinket tartalmazza. Ha nem találja köztük a készülékét, akkor az régebbi vagy különleges modell – kérjük, további információért lépjen kapcsolatba kereskedőjével.

2. A porszívóm nem működik. Kihez fordulhatok, ha a porszívóm javításra szorul?
Javasoljuk, hogy keresse szervizpartnereinket

3. Hol találhatom meg a porszívóm felhasználói kézikönyvét?
Ha ismeri a termék típusát és gyártási számát, innen egyszerűen letölthet egy új kézikönyvet.